Formularz wyszukiwania według modelu pojazdu, rozmiaru opon lub felg Wybierz zakładkę poniżej, aby uzyskać dane dotyczące dopasowania do Twojego pojazdu lub znaleźć pojazdy spełniające Twoje kryteria.
BMW 3 Series III (E36) [1990 .. 2000] Japonia Przewodnik dopasowania kół
III (E36) [1990 .. 2000] Japonia
BMW 3 Series III (E36) [1990 .. 2000] - Modyfikacje
Benzyna:
318i (E-CA18) I4 111hp 318i (E-CA18) I4 114hp 318is (E-BE18) I4 138hp 318is (E-BE19) I4 138hp 318ti (E-CG18) I4 138hp 318ti (E-CG19) I4 138hp 320i (E-BF20) I6 148hp 320i (E-CB20) I6 148hp 323i (E-CB25) I6 168hp 325i (E-BJ25) I6 189hp 325i (E-CB25) I6 189hp 328i (E-BK28) I6 190hp 328i (E-CD28) I6 190hpBMW 3 Series III (E36) [1990 .. 2000] 318i (E-CA18)
111 hp- Kod modelu / Japonia : E-CA18
- Generacja: III (E36) [1990 .. 2000]
- Produkcja: [1991 .. 1993]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 111 hp | 83 kW | 113 PS
- Silnik: , Benzyna
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 185/65R15 88H | 6Jx15 ET42 | 40 - 44 | 131 5.16 | 9.4 20.8 |
1.9 2.2 28 32 |
OE
|
|
205/60R15 91H | 7Jx15 ET47 | 149 5.87 | 10.3 22.6 |
1.8 2.1 26 30 |
|
||
225/50ZR16 92W | 7Jx16 ET46 | 148 5.83 | 10.6 23.3 |
2.0 2.4 29 35 |
|
BMW 3 Series III (E36) [1990 .. 2000] 318i (E-CA18)
114 hp- Kod modelu / Japonia : E-CA18
- Generacja: III (E36) [1990 .. 2000]
- Produkcja: [1995 .. 1998]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 114 hp | 85 kW | 116 PS
- Silnik: , Benzyna
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 205/60R15 91V | 7Jx15 ET47 | 45 - 49 | 149 5.87 | 10.3 22.6 |
2.0 2.2 29 32 |
OE
|
|
225/50ZR16 92W | 7Jx16 ET46 | 148 5.83 | 10.6 23.3 |
2.0 2.4 29 35 |
|
BMW 3 Series III (E36) [1990 .. 2000] 318is (E-BE18)
138 hp- Kod modelu / Japonia : E-BE18
- Generacja: III (E36) [1990 .. 2000]
- Produkcja: [1993 .. 1995]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 138 hp | 103 kW | 140 PS
- Silnik: , Benzyna
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 91V | 45 - 49 | 149 5.87 | 10.3 22.6 |
1.9 2.2 28 32 |
OE
|
||
92W | 148 5.83 | 10.6 23.3 |
2.2 2.6 32 38 |
|
BMW 3 Series III (E36) [1990 .. 2000] 318is (E-BE19)
138 hp- Kod modelu / Japonia : E-BE19
- Generacja: III (E36) [1990 .. 2000]
- Produkcja: [1996 .. 2000]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 138 hp | 103 kW | 140 PS
- Silnik: , Benzyna
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 91V | 45 - 49 | 149 5.87 | 10.3 22.6 |
1.9 2.2 28 32 |
OE
|
||
OE 92W | 45 - 49 | 149 5.87 | 10.6 23.3 |
2.0 2.4 29 35 |
OE
|
BMW 3 Series III (E36) [1990 .. 2000] 318ti (E-CG18)
138 hp- Kod modelu / Japonia : E-CG18
- Generacja: III (E36) [1990 .. 2000]
- Produkcja: [1995 .. 1997]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 138 hp | 103 kW | 140 PS
- Silnik: , Benzyna
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 91V | 45 - 49 | 149 5.87 | 10.3 22.6 |
1.9 2.2 28 32 |
OE
|
||
92W | 148 5.83 | 10.6 23.3 |
2.2 2.6 32 38 |
|
BMW 3 Series III (E36) [1990 .. 2000] 318ti (E-CG19)
138 hp- Kod modelu / Japonia : E-CG19
- Generacja: III (E36) [1990 .. 2000]
- Produkcja: [1996 .. 1999]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 138 hp | 103 kW | 140 PS
- Silnik: , Benzyna
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 91V | 45 - 49 | 149 5.87 | 10.3 22.6 |
1.9 2.2 28 32 |
OE
|
||
OE 92W | 45 - 49 | 149 5.87 | 10.6 23.3 |
2.0 2.4 29 35 |
OE
|
BMW 3 Series III (E36) [1990 .. 2000] 320i (E-BF20)
148 hp- Kod modelu / Japonia : E-BF20
- Generacja: III (E36) [1990 .. 2000]
- Produkcja: [1992 .. 1994]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 148 hp | 110 kW | 150 PS
- Silnik: , Benzyna
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 91V | 45 - 49 | 149 5.87 | 10.3 22.6 |
1.9 2.2 28 32 |
OE
|
||
92W | 148 5.83 | 10.6 23.3 |
2.2 2.6 32 38 |
|
BMW 3 Series III (E36) [1990 .. 2000] 320i (E-CB20)
148 hp- Kod modelu / Japonia : E-CB20
- Generacja: III (E36) [1990 .. 2000]
- Produkcja: [1991 .. 1998]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 148 hp | 110 kW | 150 PS
- Silnik: , Benzyna
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 91V | 45 - 49 | 149 5.87 | 10.3 22.6 |
1.9 2.2 28 32 |
OE
|
||
92W | 148 5.83 | 10.6 23.3 |
2.2 2.6 32 38 |
|
BMW 3 Series III (E36) [1990 .. 2000] 323i (E-CB25)
168 hp- Kod modelu / Japonia : E-CB25
- Generacja: III (E36) [1990 .. 2000]
- Produkcja: [1996 .. 2000]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 168 hp | 125 kW | 170 PS
- Silnik: , Benzyna
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 91V | 45 - 49 | 149 5.87 | 10.3 22.6 |
1.9 2.2 28 32 |
OE
|
||
OE 92W | 45 - 49 | 149 5.87 | 10.6 23.3 |
2.0 2.4 29 35 |
OE
|
BMW 3 Series III (E36) [1990 .. 2000] 325i (E-BJ25)
189 hp- Kod modelu / Japonia : E-BJ25
- Generacja: III (E36) [1990 .. 2000]
- Produkcja: [1993 .. 1995]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 189 hp | 141 kW | 192 PS
- Silnik: , Benzyna
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 91V | 45 - 49 | 149 5.87 | 10.3 22.6 |
1.9 2.2 28 32 |
OE
|
||
92W | 148 5.83 | 10.6 23.3 |
2.2 2.6 32 38 |
|
BMW 3 Series III (E36) [1990 .. 2000] 325i (E-CB25)
189 hp- Kod modelu / Japonia : E-CB25
- Generacja: III (E36) [1990 .. 2000]
- Produkcja: [1991 .. 1994]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 189 hp | 141 kW | 192 PS
- Silnik: , Benzyna
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 91V | 45 - 49 | 149 5.87 | 10.3 22.6 |
1.9 2.2 28 32 |
OE
|
BMW 3 Series III (E36) [1990 .. 2000] 328i (E-BK28)
190 hp- Kod modelu / Japonia : E-BK28
- Generacja: III (E36) [1990 .. 2000]
- Produkcja: [1995 .. 1997]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 190 hp | 142 kW | 193 PS
- Silnik: , Benzyna
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 91V | 45 - 49 | 149 5.87 | 10.3 22.6 |
1.9 2.2 28 32 |
OE
|
||
92W | 148 5.83 | 10.6 23.3 |
2.2 2.6 32 38 |
|
BMW 3 Series III (E36) [1990 .. 2000] 328i (E-CD28)
190 hp- Kod modelu / Japonia : E-CD28
- Generacja: III (E36) [1990 .. 2000]
- Produkcja: [1995 .. 2000]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 190 hp | 142 kW | 193 PS
- Silnik: , Benzyna
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 91V | 45 - 49 | 149 5.87 | 10.3 22.6 |
1.9 2.2 28 32 |
OE
|
||
OE 92W | 45 - 49 | 149 5.87 | 10.6 23.3 |
2.2 2.6 32 38 |
OE
|
Sprawdź dane dotyczące dopasowania kół dla BMW 3 Series III (E36) [1990 .. 2000] w innych regionach:
The size of the hole in the center of a wheel is known as the center bore or centerbore.
- Recommended for winter
- Run-flat tires
- Link comes to the calculator page for comparison
- Steel wheels
OE - Original Equipment
- Tire Pressure
- Front axle
- Rear axle
Offset is the distance in millimetres from the centre line of the wheel to the wheel’s mounting face. Given that the mounting face can be either in front of or behind the centreline, the offset can be either neutral, positive or negative.
The Pitch Circle Diameter (PCD) is the diameter of the circle which passes through the centre of all the studs, wheel bolts or wheel rim holes
hp - Mechanical horsepower
kW - Kilowatts
PS - Metric horsepower
Wheel backspace is the distance from a wheel's mounting surface to the back edge of the wheel.
Tire pressure is a vehicle's recommended cold tire inflation pressure. It is measured in bars or PSI (pounds per square inch).
A sales region is a global automotive region in which a vehicle was officially sold or is still being sold.
Ex.: 7J x 15 Rim width (inches) x rim diameter (inches)
ISO standard Ex.: M12 x 1.25 Nominal diameter (mm) x pitch (mm)
UN-series Ex.: 9/16" - 18 UNF
Thread size (in) - thread pitch
UNF - Unified National Fine Thread
Example: 215/55 R16 91 T
215 is the tire width in mm
55 is the ratio of profile height to width or simply 'profile'. With the same width, the larger this indicator, the higher the tire will be and vice versa
16 - diameter of the wheel (disk) in inches. (It is the diameter, not the radius!). This is the inner size of the tire or the outer size of the rim
91 - load index. This is the level of maximum permissible load on one wheel
T - tire speed index
The method of attaching a wheel to a hub: wheel nuts or wheel bolts
The torque value specified by the manufacturer for wheel bolts or wheel nuts, which is to be set when tightening on the torque tool (torque setting). A rotational force given in Newton metres (Nm) or foot-pounds (ft-lbs), wheel torque measures lug nut / bolts tightness
Rating
The tires included with a new vehicle when it is purchased. OE tires are specifically chosen by the vehicle manufacturer to make the most of the vehicle's performance characteristics.