Formularz wyszukiwania według modelu pojazdu, rozmiaru opon lub felg Wybierz zakładkę poniżej, aby uzyskać dane dotyczące dopasowania do Twojego pojazdu lub znaleźć pojazdy spełniające Twoje kryteria.
BMW 3 Series VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019] Japonia Przewodnik dopasowania kół
VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019] Japonia
BMW 3 Series VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019] - Modyfikacje
BMW 3 Series VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019] 318i (DBA-8E15)
134 hp- Kod modelu / Japonia : DBA-8E15
- Generacja: VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019]
- Produkcja: [2016 .. 2019]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 134 hp | 100 kW | 136 PS
- Silnik: , Benzyna
- Poziomy wykończenia: Luxury, Sport, M Sport, SE, Classic
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 205/60R16 92H | 7Jx16 ET31 | 29 - 33 | 133 5.24 | 10.7 23.6 |
2.0 2.2 29 32 |
OE
|
|
205/60ZR16 92W | 7Jx16 ET31 | 133 5.24 | 10.7 23.6 |
2.0 2.2 29 32 |
|
||
225/55R16 95H | 7.5Jx16 ET37 | 145 5.71 | 11.4 25.2 |
2.4 2.6 35 38 |
|
||
225/50ZR17 94W | 7.5Jx17 ET37 | 145 5.71 | 11.1 24.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
||
225/50R17 94H | 7.5Jx17 ET37 | 145 5.71 | 11.1 24.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
||
225/45R18 95V | 8Jx18 ET34 | 148 5.83 | 10.5 23.1 |
2.4 2.6 35 38 |
|
||
225/45ZR18
91Y
255/40ZR18 95Y |
8Jx18 ET34
8.5Jx18 ET47 |
148 168 5.83 6.61 |
10.5 11.5 23.1 25.3 |
2.4 2.6 35 38 |
|
||
225/45ZR18 91Y | 8Jx18 ET34 | 148 5.83 | 10.5 23.1 |
2.4 2.6 35 38 |
|
||
225/40ZR19
89Y
255/35ZR19 92Y |
8Jx19 ET36
8.5Jx19 ET47 |
150 168 5.91 6.61 |
10.2 11.0 22.4 24.3 |
2.6 38 |
|
||
225/35ZR20
90Y
255/30ZR20 92Y |
8Jx20 ET36
8.5Jx20 ET47 |
150 168 5.91 6.61 |
9.8 10.5 21.6 23.1 |
2.8 3.0 41 44 |
|
BMW 3 Series VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019] 320d (LDA-8C20)
188 hp- Kod modelu / Japonia : LDA-8C20
- Generacja: VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019]
- Produkcja: [2016 .. 2019]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 188 hp | 140 kW | 190 PS
- Silnik: , Diesel
- Poziomy wykończenia: Luxury, Sport, M Sport
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 205/60ZR16 92W | 7Jx16 ET31 | 29 - 33 | 133 5.24 | 10.7 23.6 |
2.2 2.4 32 35 |
OE
|
|
205/60R16 92H | 7Jx16 ET31 | 133 5.24 | 10.7 23.6 |
2.2 2.4 32 35 |
|
||
225/55ZR16 95W | 7.5Jx16 ET37 | 145 5.71 | 11.4 25.2 |
2.0 2.2 29 32 |
|
||
225/55R16 95H | 7.5Jx16 ET37 | 145 5.71 | 11.4 25.2 |
2.0 2.2 29 32 |
|
||
225/50R17 94H | 7.5Jx17 ET37 | 145 5.71 | 11.1 24.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
||
225/50ZR17 94W | 7.5Jx17 ET37 | 145 5.71 | 11.1 24.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
||
225/45R18 95V | 8Jx18 ET34 | 148 5.83 | 10.5 23.1 |
2.4 2.6 35 38 |
|
||
225/45ZR18
91Y
255/40ZR18 95Y |
8Jx18 ET34
8.5Jx18 ET47 |
148 168 5.83 6.61 |
10.5 11.5 23.1 25.3 |
2.0 2.2 29 32 |
|
||
225/45ZR18 91Y | 8Jx18 ET34 | 148 5.83 | 10.5 23.1 |
2.0 2.2 29 32 |
|
||
225/40ZR19
89Y
255/35ZR19 92Y |
8Jx19 ET36
8.5Jx19 ET47 |
150 168 5.91 6.61 |
10.2 11.0 22.4 24.3 |
2.2 32 |
|
||
225/35ZR20
90Y
255/30ZR20 92Y |
8Jx20 ET36
8.5Jx20 ET47 |
150 168 5.91 6.61 |
9.8 10.5 21.6 23.1 |
2.4 2.6 35 38 |
|
BMW 3 Series VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019] 320i (DBA-8A20)
181 hp- Kod modelu / Japonia : DBA-8A20
- Generacja: VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019]
- Produkcja: [2015 .. 2019]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 181 hp | 135 kW | 184 PS
- Silnik: , Benzyna
- Poziomy wykończenia: Luxury, Sport, M Sport
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 92W | 29 - 33 | 133 5.24 | 10.7 23.6 |
2.2 2.4 32 35 |
OE
|
||
92H | 133 5.24 | 10.7 23.6 |
2.2 2.4 32 35 |
|
|||
95W | 145 5.71 | 11.4 25.2 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
95H | 145 5.71 | 11.4 25.2 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
94W | 145 5.71 | 11.1 24.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
94H | 145 5.71 | 11.1 24.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
91Y | 148 5.83 | 10.5 23.1 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
91Y
95Y |
|
148 168 5.83 6.61 |
10.5 11.5 23.1 25.3 |
2.0 2.2 29 32 |
|
||
95V | 148 5.83 | 10.5 23.1 |
2.4 2.6 35 38 |
|
|||
89Y
92Y |
|
150 168 5.91 6.61 |
10.2 11.0 22.4 24.3 |
2.2 32 |
|
||
90Y
92Y |
|
150 168 5.91 6.61 |
9.8 10.5 21.6 23.1 |
2.4 2.6 35 38 |
|
BMW 3 Series VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019] 320i xDrive (DBA-8A20)
181 hp- Kod modelu / Japonia : DBA-8A20
- Generacja: VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019]
- Produkcja: [2015 .. 2019]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 181 hp | 135 kW | 184 PS
- Silnik: , Benzyna
- Poziomy wykończenia: Luxury, Sport, M Sport
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 92W | 29 - 33 | 133 5.24 | 10.7 23.6 |
2.2 2.4 32 35 |
OE
|
||
92H | 133 5.24 | 10.7 23.6 |
2.2 2.4 32 35 |
|
|||
95H | 145 5.71 | 11.4 25.2 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
95W | 145 5.71 | 11.4 25.2 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
94H | 145 5.71 | 11.1 24.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
94W | 145 5.71 | 11.1 24.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
91Y | 148 5.83 | 10.5 23.1 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
91Y
95Y |
|
148 168 5.83 6.61 |
10.5 11.5 23.1 25.3 |
2.0 2.2 29 32 |
|
||
95V | 148 5.83 | 10.5 23.1 |
2.4 2.6 35 38 |
|
|||
89Y
92Y |
|
150 168 5.91 6.61 |
10.2 11.0 22.4 24.3 |
2.2 32 |
|
||
90Y
92Y |
|
150 168 5.91 6.61 |
9.8 10.5 21.6 23.1 |
2.4 2.6 35 38 |
|
BMW 3 Series VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019] 330e (DLA-8E20)
248 hp- Kod modelu / Japonia : DLA-8E20
- Generacja: VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019]
- Produkcja: [2016 .. 2018]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 248 hp | 185 kW | 252 PS
- Silnik: , Hybryda
- Poziomy wykończenia: Luxury, Sport, M Sport
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 92W | 29 - 33 | 133 5.24 | 10.7 23.6 |
2.2 2.4 32 35 |
OE
|
||
92H | 133 5.24 | 10.7 23.6 |
2.2 2.4 32 35 |
|
|||
95W | 145 5.71 | 11.4 25.2 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
95H | 145 5.71 | 11.4 25.2 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
94H | 145 5.71 | 11.1 24.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
94W | 145 5.71 | 11.1 24.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
91Y | 148 5.83 | 10.5 23.1 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
91Y
95Y |
|
148 168 5.83 6.61 |
10.5 11.5 23.1 25.3 |
2.0 2.2 29 32 |
|
||
95V | 148 5.83 | 10.5 23.1 |
2.4 2.6 35 38 |
|
|||
89Y
92Y |
|
150 168 5.91 6.61 |
10.2 11.0 22.4 24.3 |
2.2 32 |
|
||
90Y
92Y |
|
150 168 5.91 6.61 |
9.8 10.5 21.6 23.1 |
2.4 2.6 35 38 |
|
BMW 3 Series VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019] 330i (DBA-8A20)
248 hp- Kod modelu / Japonia : DBA-8A20
- Generacja: VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019]
- Produkcja: [2015 .. 2019]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 248 hp | 185 kW | 252 PS
- Silnik: , Benzyna
- Poziomy wykończenia: Luxury, Sport, M Sport
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 94W | 35 - 39 | 145 5.71 | 11.1 24.4 |
2.2 2.4 32 35 |
OE
|
||
94H | 145 5.71 | 11.1 24.4 |
2.2 2.4 32 35 |
|
|||
91Y | 148 5.83 | 10.5 23.1 |
2.2 2.4 32 35 |
|
|||
91Y
95Y |
|
148 168 5.83 6.61 |
10.5 11.5 23.1 25.3 |
2.2 2.4 32 35 |
|
||
95V | 148 5.83 | 10.5 23.1 |
2.2 2.4 32 35 |
|
|||
89Y
92Y |
|
150 168 5.91 6.61 |
10.2 11.0 22.4 24.3 |
2.4 35 |
|
||
90Y
92Y |
|
150 168 5.91 6.61 |
9.8 10.5 21.6 23.1 |
2.6 2.8 38 41 |
|
BMW 3 Series VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019] 340i (DBA-8B30)
322 hp- Kod modelu / Japonia : DBA-8B30
- Generacja: VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019]
- Produkcja: [2015 .. 2019]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 322 hp | 240 kW | 326 PS
- Silnik: , Benzyna
- Poziomy wykończenia: Luxury, M Sport
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 94W | 35 - 39 | 145 5.71 | 11.1 24.4 |
2.4 2.6 35 38 |
OE
|
||
94H | 145 5.71 | 11.1 24.4 |
2.4 2.6 35 38 |
|
|||
91Y | 148 5.83 | 10.5 23.1 |
2.4 2.6 35 38 |
|
|||
91Y
95Y |
|
148 168 5.83 6.61 |
10.5 11.5 23.1 25.3 |
2.4 2.6 35 38 |
|
||
95V | 148 5.83 | 10.5 23.1 |
2.4 2.6 35 38 |
|
|||
89Y
92Y |
|
150 168 5.91 6.61 |
10.2 11.0 22.4 24.3 |
2.6 38 |
|
||
90Y
92Y |
|
150 168 5.91 6.61 |
9.8 10.5 21.6 23.1 |
2.8 3.0 41 44 |
|
BMW 3 Series VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019] GT 320d (LDA-8T20)
188 hp- Kod modelu / Japonia : LDA-8T20
- Generacja: VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019]
- Produkcja: [2017 .. 2019]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 188 hp | 140 kW | 190 PS
- Silnik: , Diesel
- Poziomy wykończenia: Luxury, M Sport
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 97V | 32 - 36 | 148 5.83 | 11.9 26.3 |
2.0 2.2 29 32 |
OE
|
||
97H | 148 5.83 | 11.9 26.3 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
95V | 148 5.83 | 11.5 25.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
95V
99V |
|
148 169 5.83 6.65 |
11.5 12.3 25.4 27.2 |
2.0 2.2 29 32 |
|
||
99V | 148 5.83 | 11.5 25.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
92W
96W |
|
144 169 5.67 6.65 |
11.0 12.0 24.2 26.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
BMW 3 Series VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019] GT 320d xDrive (LDA-8T20)
188 hp- Kod modelu / Japonia : LDA-8T20
- Generacja: VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019]
- Produkcja: [2017 .. 2019]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 188 hp | 140 kW | 190 PS
- Silnik: , Diesel
- Poziomy wykończenia: Luxury, M Sport
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 97V | 32 - 36 | 148 5.83 | 11.9 26.3 |
2.0 2.2 29 32 |
OE
|
||
97H | 148 5.83 | 11.9 26.3 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
99V | 148 5.83 | 11.5 25.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
95V
99V |
|
148 169 5.83 6.65 |
11.5 12.3 25.4 27.2 |
2.0 2.2 29 32 |
|
||
95V | 148 5.83 | 11.5 25.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
92W
96W |
|
144 169 5.67 6.65 |
11.0 12.0 24.2 26.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
BMW 3 Series VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019] GT 320i (DBA-8X20)
181 hp- Kod modelu / Japonia : DBA-8X20
- Generacja: VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019]
- Produkcja: [2016 .. 2019]
-
Regiony sprzedaży: Japonia
-
Moc: 181 hp | 135 kW | 184 PS
- Silnik: , Benzyna
- Poziomy wykończenia: Luxury, M Sport
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 97V | 32 - 36 | 148 5.83 | 11.9 26.3 |
2.0 2.2 29 32 |
OE
|
||
97H | 148 5.83 | 11.9 26.3 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
95V
99V |
|
148 169 5.83 6.65 |
11.5 12.3 25.4 27.2 |
2.0 2.2 29 32 |
|
||
99V | 148 5.83 | 11.5 25.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
95V | 148 5.83 | 11.5 25.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
|||
92W
96W |
|
144 169 5.67 6.65 |
11.0 12.0 24.2 26.4 |
2.0 2.2 29 32 |
|
Sprawdź dane dotyczące dopasowania kół dla BMW 3 Series VI LCI (F30/F31/F34) [2015 .. 2019] w innych regionach:
The size of the hole in the center of a wheel is known as the center bore or centerbore.
- Recommended for winter
- Run-flat tires
- Link comes to the calculator page for comparison
- Steel wheels
OE - Original Equipment
- Tire Pressure
- Front axle
- Rear axle
Offset is the distance in millimetres from the centre line of the wheel to the wheel’s mounting face. Given that the mounting face can be either in front of or behind the centreline, the offset can be either neutral, positive or negative.
Wheel backspace is the distance from a wheel's mounting surface to the back edge of the wheel.
The Pitch Circle Diameter (PCD) is the diameter of the circle which passes through the centre of all the studs, wheel bolts or wheel rim holes
hp - Mechanical horsepower
kW - Kilowatts
PS - Metric horsepower
Tire pressure is a vehicle's recommended cold tire inflation pressure. It is measured in bars or PSI (pounds per square inch).
A sales region is a global automotive region in which a vehicle was officially sold or is still being sold.
Ex.: 7J x 15 Rim width (inches) x rim diameter (inches)
ISO standard Ex.: M12 x 1.25 Nominal diameter (mm) x pitch (mm)
UN-series Ex.: 9/16" - 18 UNF
Thread size (in) - thread pitch
UNF - Unified National Fine Thread
Example: 215/55 R16 91 T
215 is the tire width in mm
55 is the ratio of profile height to width or simply 'profile'. With the same width, the larger this indicator, the higher the tire will be and vice versa
16 - diameter of the wheel (disk) in inches. (It is the diameter, not the radius!). This is the inner size of the tire or the outer size of the rim
91 - load index. This is the level of maximum permissible load on one wheel
T - tire speed index
The method of attaching a wheel to a hub: wheel nuts or wheel bolts
The torque value specified by the manufacturer for wheel bolts or wheel nuts, which is to be set when tightening on the torque tool (torque setting). A rotational force given in Newton metres (Nm) or foot-pounds (ft-lbs), wheel torque measures lug nut / bolts tightness
The tires included with a new vehicle when it is purchased. OE tires are specifically chosen by the vehicle manufacturer to make the most of the vehicle's performance characteristics.