Formularz wyszukiwania według modelu pojazdu, rozmiaru opon lub felg Wybierz zakładkę poniżej, aby uzyskać dane dotyczące dopasowania do Twojego pojazdu lub znaleźć pojazdy spełniające Twoje kryteria.
Audi A6 C7 [2011 .. 2015] Rosja Przewodnik dopasowania kół
C7 [2011 .. 2015] Rosja
Audi A6 C7 [2011 .. 2015] - Modyfikacje
Hybryda:
2.0TFSi I4 241hpAudi A6 C7 [2011 .. 2015] 2.0 TDi
188 hp- Generacja: C7 [2011 .. 2015]
- Produkcja: [2013 .. 2014]
-
Regiony sprzedaży: Polska (Europa), Rosja
-
Moc: 188 hp | 140 kW | 190 PS
- Silnik: 2.0 L, , Diesel
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 225/60ZR16 98Y | 7.5Jx16 ET37 | 35 - 39 | 145 5.71 | 12.1 26.6 | 2.2 32 |
OE
|
|
OE 225/55R17 101T | 8Jx17 ET39 | 37 - 41 | 153 6.02 | 11.9 26.3 | 2.2 32 |
OE
|
|
225/55R17 97H | 7.5Jx17 ET37 | 145 5.71 | 11.9 26.3 |
2.2 2.1 32 30 |
|
||
225/50R18 99H | 7.5Jx18 ET37 | 145 5.71 | 11.5 25.4 | 2.2 32 |
|
||
245/45R18 99V | 8Jx18 ET39 | 153 6.02 | 11.6 25.6 | 2.4 35 |
|
||
235/45R19 99V | 7.5Jx19 ET33 | 141 5.55 | 11.5 25.3 | 2.3 33 |
|
||
245/40R19 99V | 8Jx19 ET42 | 156 6.14 | 11.4 25.0 | 2.4 35 |
|
||
255/40ZR19 100Y | 8.5Jx19 ET45 | 166 6.54 | 12.0 26.4 | 2.2 32 |
|
||
255/35ZR20 97W | 8.5Jx20 ET43 | 164 6.46 | 11.4 25.2 |
2.4 2.2 35 32 |
|
||
255/35ZR20 97Y | 8.5Jx20 ET45 | 166 6.54 | 11.4 25.2 |
2.4 2.2 35 32 |
|
Audi A6 C7 [2011 .. 2015] 2.0TDi
174 hp- Generacja: C7 [2011 .. 2015]
- Produkcja: [2011 .. 2014]
-
Regiony sprzedaży: Polska (Europa), Rosja
-
Moc: 174 hp | 130 kW | 177 PS
- Silnik: 2.0 L, , Diesel
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 225/60ZR16 98Y | 7.5Jx16 ET37 | 35 - 39 | 145 5.71 | 12.1 26.6 | 2.2 32 |
OE
|
|
OE 225/55R17 101T | 8Jx17 ET39 | 37 - 41 | 153 6.02 | 11.9 26.3 | 2.2 32 |
OE
|
|
225/55R17 97H | 7.5Jx17 ET37 | 145 5.71 | 11.9 26.3 |
2.2 2.1 32 30 |
|
||
225/50R18 99H | 7.5Jx18 ET37 | 145 5.71 | 11.5 25.4 | 2.2 32 |
|
||
245/45R18 99V | 8Jx18 ET39 | 153 6.02 | 11.6 25.6 | 2.4 35 |
|
||
255/40ZR19 100Y | 8.5Jx19 ET45 | 166 6.54 | 12.0 26.4 | 2.2 32 |
|
||
255/35ZR20 100Y | 8.5Jx20 ET45 | 166 6.54 | 11.4 25.2 |
2.4 2.2 35 32 |
|
Audi A6 C7 [2011 .. 2015] 2.0TFSi
178 hp- Generacja: C7 [2011 .. 2015]
- Produkcja: [2011 .. 2014]
-
Regiony sprzedaży: Polska (Europa), Rosja, Bliski Wschód
-
Moc: 178 hp | 132.4 kW | 180 PS
- Silnik: 2.0 L, , Benzyna
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 98Y | 35 - 39 | 145 5.71 | 12.1 26.6 | 2.2 32 |
OE
|
||
97H | 145 5.71 | 11.9 26.3 |
2.2 2.1 32 30 |
|
|||
101T | 153 6.02 | 11.9 26.3 | 2.2 32 |
|
|||
99H | 145 5.71 | 11.5 25.4 |
2.2 2.1 32 30 |
|
|||
99V | 153 6.02 | 11.6 25.6 | 2.4 35 |
|
|||
99V | 166 6.54 | 12.0 26.4 | 2.4 35 |
|
|||
97Y | 166 6.54 | 11.4 25.2 |
2.4 2.2 35 32 |
|
Audi A6 C7 [2011 .. 2015] 2.0TFSi
241 hp- Generacja: C7 [2011 .. 2015]
- Produkcja: [2012 .. 2014]
-
Regiony sprzedaży: Polska (Europa), Rosja
-
Moc: 241 hp | 180 kW | 245 PS
- Silnik: 2.0 L, , Hybryda
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 101T | 37 - 41 | 153 6.02 | 11.9 26.3 | 2.2 32 |
OE
|
||
97H | 145 5.71 | 11.9 26.3 |
2.2 2.1 32 30 |
|
|||
99H | 145 5.71 | 11.5 25.4 |
2.2 2.1 32 30 |
|
|||
99V | 153 6.02 | 11.6 25.6 | 2.4 35 |
|
|||
99V | 166 6.54 | 12.0 26.4 | 2.4 35 |
|
|||
97Y | 166 6.54 | 11.4 25.2 |
2.4 2.2 35 32 |
|
Audi A6 C7 [2011 .. 2015] 2.8 FSi
201 hp- Generacja: C7 [2011 .. 2015]
- Produkcja: [2011 .. 2014]
-
Regiony sprzedaży: Polska (Europa), Rosja
-
Moc: 201 hp | 150 kW | 204 PS
- Silnik: 2.8 L, , Benzyna
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 98Y | 35 - 39 | 145 5.71 | 12.1 26.6 | 2.2 32 |
OE
|
||
OE 97Y | 37 - 41 | 153 6.02 | 11.9 26.3 | 2.2 32 |
OE
|
||
97H | 145 5.71 | 11.9 26.3 | 2.2 32 |
|
|||
99H | 145 5.71 | 11.5 25.4 | 2.2 32 |
|
|||
99V | 153 6.02 | 11.6 25.6 | 2.4 35 |
|
|||
99V | 166 6.54 | 12.0 26.4 | 2.4 35 |
|
|||
98Y | 166 6.54 | 11.4 25.2 | 2.6 38 |
|
Audi A6 C7 [2011 .. 2015] 3.0 TDi
241 hp- Generacja: C7 [2011 .. 2015]
- Produkcja: [2011 .. 2014]
-
Regiony sprzedaży: Polska (Europa), Rosja
-
Moc: 241 hp | 180 kW | 245 PS
- Silnik: 3.0 L, , Diesel
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 99V | 37 - 41 | 153 6.02 | 11.6 25.6 | 2.4 35 |
OE
|
||
99V | 166 6.54 | 12.0 26.4 | 2.4 35 |
|
|||
98Y | 166 6.54 | 11.4 25.2 | 2.6 38 |
|
Audi A6 C7 [2011 .. 2015] 3.0 TFSi
306 hp- Generacja: C7 [2011 .. 2015]
- Produkcja: [2012 .. 2014]
-
Regiony sprzedaży: Polska (Europa), Rosja
-
Moc: 306 hp | 228 kW | 310 PS
- Silnik: 3.0 L, , Benzyna
-
Otwór środkowy / Otwór piasty:
-
Układ śrub (PCD):
-
Łączniki kół: Śruby do kół
-
Rozmiar bieżnika:
-
Moment dokręcenia koła:
mm | mm cale | kg funty | bar psi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
OE 97Y | 37 - 41 | 153 6.02 | 11.9 26.3 |
2.5 2.3 36 33 |
OE
|
||
97H | 145 5.71 | 11.9 26.3 |
2.5 2.3 36 33 |
|
|||
99H | 145 5.71 | 11.5 25.4 |
2.5 2.3 36 33 |
|
|||
99V | 153 6.02 | 11.6 25.6 | 2.4 35 |
|
|||
99V | 141 5.55 | 11.5 25.3 |
2.5 2.3 36 33 |
|
|||
99V | 166 6.54 | 12.0 26.4 | 2.4 35 |
|
|||
97W | 164 6.46 | 12.4 27.4 |
2.7 2.5 39 36 |
|
|||
98Y | 166 6.54 | 11.4 25.2 | 2.6 38 |
|
Sprawdź dane dotyczące dopasowania kół dla Audi A6 C7 [2011 .. 2015] w innych regionach:
The size of the hole in the center of a wheel is known as the center bore or centerbore.
- Recommended for winter
- Run-flat tires
- Link comes to the calculator page for comparison
- Steel wheels
OE - Original Equipment
- Tire Pressure
- Front axle
- Rear axle
Offset is the distance in millimetres from the centre line of the wheel to the wheel’s mounting face. Given that the mounting face can be either in front of or behind the centreline, the offset can be either neutral, positive or negative.
The Pitch Circle Diameter (PCD) is the diameter of the circle which passes through the centre of all the studs, wheel bolts or wheel rim holes
hp - Mechanical horsepower
kW - Kilowatts
PS - Metric horsepower
Wheel backspace is the distance from a wheel's mounting surface to the back edge of the wheel.
Tire pressure is a vehicle's recommended cold tire inflation pressure. It is measured in bars or PSI (pounds per square inch).
A sales region is a global automotive region in which a vehicle was officially sold or is still being sold.
Ex.: 7J x 15 Rim width (inches) x rim diameter (inches)
ISO standard Ex.: M12 x 1.25 Nominal diameter (mm) x pitch (mm)
UN-series Ex.: 9/16" - 18 UNF
Thread size (in) - thread pitch
UNF - Unified National Fine Thread
Example: 215/55 R16 91 T
215 is the tire width in mm
55 is the ratio of profile height to width or simply 'profile'. With the same width, the larger this indicator, the higher the tire will be and vice versa
16 - diameter of the wheel (disk) in inches. (It is the diameter, not the radius!). This is the inner size of the tire or the outer size of the rim
91 - load index. This is the level of maximum permissible load on one wheel
T - tire speed index
The method of attaching a wheel to a hub: wheel nuts or wheel bolts
The torque value specified by the manufacturer for wheel bolts or wheel nuts, which is to be set when tightening on the torque tool (torque setting). A rotational force given in Newton metres (Nm) or foot-pounds (ft-lbs), wheel torque measures lug nut / bolts tightness
Rating
The tires included with a new vehicle when it is purchased. OE tires are specifically chosen by the vehicle manufacturer to make the most of the vehicle's performance characteristics.