Formularz wyszukiwania według modelu pojazdu, rozmiaru opon lub felg Wybierz zakładkę poniżej, aby uzyskać dane dotyczące dopasowania do Twojego pojazdu lub znaleźć pojazdy spełniające Twoje kryteria.

Określ markę, rok i model, aby znaleźć pasujące koła:
Określ wartości dla poniższych pól, aby znaleźć pasujące pojazdy:
Określ wartości dla poniższych pól, aby znaleźć pasujące pojazdy:
Określ wartości dla poniższych pól, aby znaleźć pasujące pojazdy:
±
±

Oldsmobile 88 [1949-1985] - Układ śrub 5x127 Jaki jest rozstaw śrub w Oldsmobile 88?

Poniżej możesz zobaczyć, w których modyfikacjach samochodów Oldsmobile 88 [1949-1985] zastosowano układ śrub 5x127:
I B-body [1949 .. 1953]:
II B-body [1954 .. 1956]:
III B-body [1957 .. 1957]:
III B-body Facelift [1958 .. 1958]:
IV B-body [1959 .. 1959]:
IV B-body Facelift [1960 .. 1960]:
V B-body [1961 .. 1961]:
V B-body Facelift [1962 .. 1964]:
VI B-body [1965 .. 1966]:
VI B-body Facelift [1967 .. 1967]:
VI B-body Facelift [1968 .. 1969]:
VI B-body Facelift [1970 .. 1970]:
VII B-body [1971 .. 1972]:
VII B-body Facelift [1973 .. 1973]:
VII B-body Facelift [1974 .. 1974]:
VII B-body Facelift [1975 .. 1975]:
VII B-body Facelift [1976 .. 1976]:
VIII B-body [1977 .. 1985]:

Oldsmobile 88 Układ śrub - Generacje:

Oldsmobile 88 posiada następujące układy śrub: 5x115 i 5x127. Poniższa tabela pokazuje, jak zmieniał się układ śrub (PCD) Oldsmobile 88 w ciągu cyklu życia, w zależności od generacji pojazdu:
Generacja Lata produkcji Układ śrub
I B-body [1949 .. 1953] 1949-1953 5x127
II B-body [1954 .. 1956] 1954-1956 5x127
III B-body [1957 .. 1957] 1957 5x127
III B-body Facelift [1958 .. 1958] 1958 5x127
IV B-body [1959 .. 1959] 1959 5x127
IV B-body Facelift [1960 .. 1960] 1960 5x127
V B-body [1961 .. 1961] 1961 5x127
V B-body Facelift [1962 .. 1964] 1962-1964 5x127
VI B-body [1965 .. 1966] 1965-1966 5x127
VI B-body Facelift [1967 .. 1967] 1967 5x127
VI B-body Facelift [1968 .. 1969] 1968-1969 5x127
VI B-body Facelift [1970 .. 1970] 1970 5x127
VII B-body [1971 .. 1972] 1971-1972 5x127
VII B-body Facelift [1973 .. 1973] 1973 5x127
VII B-body Facelift [1974 .. 1974] 1974 5x127
VII B-body Facelift [1975 .. 1975] 1975 5x127
VII B-body Facelift [1976 .. 1976] 1976 5x127
VIII B-body [1977 .. 1985] 1977-1985 5x127
IX H-body [1986 .. 1991] 1986-1991 5x115
X H-body [1992 .. 1995] 1992-1995 5x115
X H-body Facelift [1996 .. 1999] 1996-1999 5x115

Jaki jest układ śrub w Oldsmobile?

Słowniczek opon
Terminy oponiarskie, które można zobaczyć na tej stronie

Wheel backspace is the distance from a wheel's mounting surface to the back edge of the wheel.

Offset is the distance in millimetres from the centre line of the wheel to the wheel’s mounting face. Given that the mounting face can be either in front of or behind the centreline, the offset can be either neutral, positive or negative.

The tires included with a new vehicle when it is purchased. OE tires are specifically chosen by the vehicle manufacturer to make the most of the vehicle's performance characteristics.

The Pitch Circle Diameter (PCD) is the diameter of the circle which passes through the centre of all the studs, wheel bolts or wheel rim holes

A sales region is a global automotive region in which a vehicle was officially sold or is still being sold.

Ex.: 7J x 15 Rim width (inches) x rim diameter (inches)

The method of attaching a wheel to a hub: wheel nuts or wheel bolts

The torque value specified by the manufacturer for wheel bolts or wheel nuts, which is to be set when tightening on the torque tool (torque setting). A rotational force given in Newton metres (Nm) or foot-pounds (ft-lbs), wheel torque measures lug nut / bolts tightness